O szkoleniu

Zapraszamy do skorzystania z naszego najnowszego szkolenia nt. „Wykorzystania Sztucznej Inteligencji i ChatGPT w administracji publicznej”. To dwudniowe szkolenie dostarczy praktycznych narzędzi do efektywnego wykorzystania Sztucznej Inteligencji i Chat GPT w Państwa pracy. Szkolenie jest prowadzone przez wykwalifikowanego trenera z wieloletnim i bogatym doświadczeniem w tej dziedzinie.

  • Zdobycie praktycznej wiedzy na temat wykorzystania SI i ChatGPT w administracji.
  • Umiejętność skutecznego komunikowania się z różnymi grupami społecznymi.
  • Oszczędność czasu dzięki automatyzacji zadań i wsparcia SI.
  • Efektywne zarządzanie dokumentacją.
  • Automatyzacja zadań rutynowych.

Adresaci szkolenia

Pracownicy administracji publicznej odpowiedzialni za komunikację, marketing i zarządzanie treściami.

Program szkolenia

  1. Jak korzystamy z Internetu i Mediów Społecznościowych
    • Jak korzystamy z telefonów i mediów społecznościowych?
    • Co zmieniły technologie oraz ChatGPT?
    • Jak konsumują treści różne grupy społeczne?
    • Co się dzieje w social mediach, tj.: Linkedin czy Facebook?
    • Dlaczego wideo i krótkie treści cieszą się dużą popularnością?
  2. Skuteczna komunikacja w administracji
    • Technika kątów w komunikacji
    • Jak pisać wciągające wprowadzenia i przyciągające uwagę tytuły?
    • Unikanie błędów w komunikacji publicznej
  3. Pisanie dla efektywnej komunikacji
    • Jak pisać, aby przekazać korzyści dla odbiorcy?
    • Wykorzystanie różnych technik copywritingu
    • Skuteczne tworzenie wezwań do działania
    • Praca z gotowymi wzorami copywriterskimi przy użyciu ChatGPT
  4. Sztuczna Inteligencja – co musisz wiedzieć
    • Krótka definicja SI
    • Popularność chatbotów, w tym ChatGPT
    • Ograniczenia ChatGPT i to, czego jeszcze SI nie potrafi
    • Rozważania dotyczące wprowadzenia SI do pracy i kwestie etyczne
  5. Korzyści zastosowania sztucznej inteligencji w administracji
    • Oszczędność czasu dzięki SI
    • W jaki sposób wykorzystanie SI ułatwia pracę w administracji publicznej
      • Automatyzacja zadań rutynowych (przetwarzanie dokumentów, sortowanie i archiwizacja danych)
      • Obsługa klienta (wykorzystanie chatbotów opartych na SI, redukcja obciążenia pracowników administracyjnych - odpowiadanie na pytanie, udzielanie informacji)
      • Analiza danych (analiza dużych zbiorów danych, identyfikacja trendów i prognozowanie potrzeb społecznych)
      • Monitorowanie społeczności online (wykorzystanie SI do monitorowanie opinii społeczności online, szybka reakcja na zmieniające się potrzeby społeczeństwa)
      • Systemy zarzadzania dokumentacją (skanowanie, indeksowanie i klasyfikacja dokumentów, łatwe śledzenie i zarzadzanie informacjami)
    • Wsparcie ChatGPT w tworzeniu treści i komunikacji
    • Przykłady zastosowania SI w marketingu, promocji i komunikacji
  6. Narzędzia i aplikacje sztucznej inteligencji
    • Przegląd praktycznych narzędzi SI
    • Generatory tekstów, obrazów i scenariuszy filmików
    • Używanie aplikacji dla Chrome, Binga i ChatGPT w codziennej pracy
  7. Jak rozmawiać z ChatGPT
    • Podstawy komunikacji z ChatGPT
    • Rodzaje promptów i zasady interakcji
    • Praktyczne wzory promptów do kopiowania i wklejania

Terminy szkoleń

Brak nadchodządzych terminów szkolenia Wykorzystanie Sztucznej Inteligencji i ChatGPT w administracji publicznej